thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek karınin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı izahatını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en yeğin malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu değinme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı çıbanarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine irtibatlar ve beceri özetler ya da iş özetleri karşı haber karınerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını hazırlamak karınin fehamet yollamak eleştiri önem taşır. Kişiye özel karınerik ve nispet çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok işçilike yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve nispet çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en hızlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve etüt karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video benimsemek, yürekğinizi daha çokça insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nispet çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belli bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en makro içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile bandajlantı bina etmek karınin harika bir yan. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı karınerik türlerine mevla olsa da bütünü olabildiğince videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden nite yaymak istediğinizi her ahit bakış önünde bulundurun ve buna bakarak kodifikasyon mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yeğin şekilde müstefit olmak karınin dijital pazarlama taktiklerini kesiksiz uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha çokça aktif kullanıcıya mevla. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde gücük mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Fakat içtimai medyada başüstüneğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf metin karınermiş gücük mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nispet çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, yürekğiniz maksat kitlenizin fakatç ve nispet meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin fehamet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları kadar karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün karıneriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, kontrol neticelerinda daha ali sıralarda ve daha pıtrak görülür, yürekğinize seyrüsefer arkaışı sağlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna tutkundır. Web yürekğinizde yeğin boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha çokça sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu daha yeğin hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme konusunda daha ali neticelar sağlar. Etkili itibarlı üçüncü yer sayfalardan uzvi irtibatlar yutmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir irtibatya gelen her tıklama karınin ödeme mimarilır. Arama motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik rahatışlarında tayflenir. Arama motoru pazarlama (SEM), makro etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bandajlantı göstermesi karınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla teşhistabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tahminını (daha çokça tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.